söndag 7 september 2008

Trött

Fredagen bestod av jobb på Cooee för att få iordning allt. Det blev många timmar av montering, plock och spring. Men vi hann klart allt och igår var det dags att slå upp dörrarna till de nya lokalerna. Herrejesus vad mycket folk det var! Jag blev helt snurrig av alla som skulle prova smycken, ville byta färg på acrylen, skulle betala, fråga 1000 frågor... Jag kom dock på att jag nog är en ganska bra försäljare. Jag krängde smycken som bara den, hehe! Tröttheten efter 10 timmars jobb utan att äta sitter tyvärr i idag också, så denna söndag blir nog väldigt lugn. Måste bara handla, städa och plugga först...

2 kommentarer:

Jennie sa...

Lugn med handling, plugg och städ? Hmm ja Mialugn kanske om jga hade tagit det lugnt skulle jag satt på en film och chilla men det är ju bara jag =)

Anonym sa...

du skötte dig bra igår iaf... såg inte alls full ut ;)