fredag 19 september 2008

FREEEEEEDAAAAAAAAAAAG


Äntligen fredag! Det känns fucking nice faktiskt. Tentan igår kändes okej, men man är ju alltid lite nojjig... Men det har ju alltid ordnar sig tidigare så varför inte nu?! Och om jag nu klarar den och inte behöver göra omtenta så var detta min s i s t a salstenta på lärarprogrammet. För kursen jag läser till våren har bara hemtentor och en uppsats. Så det är lite som the end of an era... Och jag och Jennie som hade bestämt att vi skulle vara fulla på vår sista tenta! Men där satt jag alldeles nykter, och du är hemma och är mamma. Det visste vi inte för några år sen :)

Det ska bli helt obeskrivligt skönt med helg och mina planer består av att vara så där härligt osocial och bara götta mig hemma med min man. Återigen har hushållet stått still i typ en veckas tid... så det får nog fixas med storhandling och storstädning också. Trevlig helg!

2 kommentarer:

Lindiz sa...

Men ingen sprit? Dåligt Mia :P

Jennie sa...

Herregud....men det var så här vi visste att det skulle bli. DU hade fått för ont i magen att vara full på tentan och jag hade vart för full hahahahahahaha