torsdag 5 februari 2009

Roadtrip

Idag ska jag på roadtrip med mina 2 flickor, för att hälsa på min 3e flicka. Jag blir snart upphämtad av Maria och sedan ska vi hämta upp Sophie som jobbat natt. Sedan bär det av till Genevad för att hälsa på Gemma. Det är nåt speciellt med roadtrips, även om det bara är över dagen. Man pratar skit, sjunger högt och kör fort. Tyvärr har vi värsta oturen för det snöar idag... Typiskt!

Hit ska vi idag: Genevad. En väldigt liten ort på den halländska slätten. Vi ska även göra Halmstad några timmar i eftermiddag, för shopping i ett annat landskap räknas inte...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, jag vill med åka på roadtrip! Det spelar ingen roll om det är över dan eller längre, en roadtrip är en roadtrip!

Jennie sa...

Åh hälsa Gems! Nä jag aknske får konka med mig min, men shoutoutet lät ju bra :-)

anna sa...

Hälsa! Roadtrips är urmysiga, det räcker att åka lagom långt bort för att det ska räknas!