fredag 6 februari 2009

Fucking Friday

Detta vädret tar kål på mig. Man blir ju så sjukt trött och hängig av att allt är grått grått grått. Jag har iallafall lyckats läsa ut Mot fyren trots att jag känner mig som en urvriden disktrasa ungefär. Nästa projekt är Stäppvargen, men jag tror jag måste vila mig ett tag innan jag öppnar den boken. Ikväll väntar nog god middag (om vi orkar handla), mys och Heroes. Och imånkväll ska vi bjuda svägerska & svåger på middag och melodifestival. Helt galet att vi aldrig hinner ses, fastän vi bor några meter ifrån varandra!

Dagens roligaste: att Henke kallar Virginia Woolf för Vajayjay

3 kommentarer:

Jennie sa...

Vjayjay :-) Hörrö vädret e kanon här nere...uppe...? Den 28:e skall vi ha inflyttningsfest om ni e sugna på en liten roadtrip lör-sön? kramis

Anonym sa...

hej hej. Men jag kånkar med min bilstol det får gå...ja hon sitter i barnstol vid bordet om det går att lösa vore ju det kanon...men det är inget måste :-)

Anonym sa...

Tjo! Kan du bara hjälpa mig och rätta mig om jag har helt fel om en sak: i Ardelius bok "Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket" så är det väl två olika berättarröster? Dels killen (Morris) men även en allvetande som beskriver skeendet utifrån? Minns du?