tisdag 24 februari 2009

Härmisar

På dagen två månader efter att jag och Henke förlovade oss är det nu dags för Vickan och Danne. Tänk att vårt beslut om att bli ringmärkta skulle få sådana ringar på vattnet (pun intended!)... Dock kommer de hinna före oss med bröllop eftersom jag och Henke siktar på 2011. Jag är typ uppvuxen med en Svensk damtidning i handen så skvallertanten i mig tycker faktiskt att det här är riktigt spännande. Om en timme är det dags för presskonferens. Och kändisnörden i mig måste ju bara få skryta om att jag minsann vidrört Daniel Westling en gång för några år sedan. Jag och Josse blev infixade på en Filippa K-modevisning i Stockholm där herr Westling befann sig, i sin då självklara uniform keps och bombarjacka. När han skulle gå förbi mig så "råkade" jag slänga ut en arm och nuddade den blivande prinsen. Sedan följde jag och Josse efter den stackaren i flera kvarter. Haha! Jag kände redan då på mig att detta var nåt att berätta för barnbarnen...

8 kommentarer:

anna sa...

Ja lite härmigt är det ju! ;) Tur inte era föräldrar gjorde som Vickans och lade ut en video på YouTube där de tillkännagav förlovningen :D

Anonym sa...

Förlova sig är så 2008!

Jennie sa...

2011 då mhm nått datum men ska boka?

Anonym sa...

Och jag känner dig Mia, så man kan säga att jag också nuddat Danne hehe

Anonym sa...

klart dom härmade er....dom har ju väntat i 7 år på att ni skaslå till först bara... :)

Jessica sa...

Och man kan ju fråga sig vem som egentligen var först? ;-) På dagen SEX månader efter att vi förlovade oss så slog de till. Känns riktigt bra att dela ett kungligt datum med både er och prinsessan! Ha det fint, fina Mia. PUSS!

mia sa...

Ja just det Jessica, ni var ju först! Så man kan ju undra vilka egentligen som är härmisarna... :) Då får vi fira kungligt den 24e varje månad. Hihi! Puss på dig också

Anonym sa...

Hrm... vem var det som var först egentligen?