tisdag 10 februari 2009

Just nu

Städning pågår! Imorgon kommer 2 unga damer från västkusten på besök till Småland. Så idag ska diverse förberedelser fixas: städning (check!), handling och upphämtning av barnattiraljer hos mamma och pappa. Jag ska Julia-proof the apartment. Ska bli så mysigt att gosa med Julia, och Jennie också såklart! Förutom dessa förberedelser så måste jag försöka komma igång med b-uppsatsen och skriva lite på den där sammanfattningen av min uppsats, som eventuellt ska publiceras. Men jissus vad svårt det är att korta ner så mycket och samtidigt skriva intresseväckande. Adios amigos!

3 kommentarer:

Jennie sa...

Jaha då är det väl dags för oss att packa då :-) Ses imorgon piff/puff(?)

anna sa...

myyys! Jag blir avundsjuk, jag får bara hålla på med VFU och sånt mindre kul.

lifes like kung fu sa...

Tjusig bild Mia ;)