onsdag 25 februari 2009

Plugg och thai

På dagens schema står plugg. Under tentaveckor så saknar jag Göteborg extra mycket, för det är ju så mycket trevligare att plugga ihop med någon. Jag och Jennie körde alltid med våra mindmaps, mycket kaffe och god mat. När man sitter hemma själv är det lätt att man tappar fokus. Men nu ska jag gå ut hårt och plugga duktigt så att jag kan njuta av kvällens belöning. För ikväll är det tjejmys! Jag, Sophie och Maria ska ha samling och äta thai och umgås. Det var hur länge sen som helst... Och på måndag åker Sophie till Thailand och blir borta i tre veckor. Och när hon kommer hem så åker Maria till samma ställe. Nu kan ju tänka er hur blek jag kommer se ut när de båda pepparkakorna kommer hem igen. Haha! Nu: Back to work!

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja miss u 2

anna sa...

Ja vi saknar Mias spark i arslet när man tentapluggar! Det är inte min grej liksom. Det borde för övrigt vara olagligt att åka bort och bli brun såhär i gråvintern. Fy på sig!

Sophie sa...

tack för igår gumman, det var mysigt! och gott :) får göra om det igen om en si sådär 6 veckor... kram