tisdag 10 februari 2009

Low bat

Idag har jag haft extremt dåligt med energi... Jag tror jag behöver vår och ljus och värme! Men lite har jag ändå orkat uträtta och det känns skönt. Har skrivit lite på bakgrundsdelen på B-uppsatsen också och det är skönt att känna att man är igång. Och med tanke på att den ska vara högst 10 sidor så är det ju inte så mycket kvar ;) Ska verkligen försöka att tona ner den och inte lägga ner för mycket tid på skrivandet. Nu ska jag hoppa in i bilen och åka hem en runda till föräldrarna. Ikväll blir det mys i soffan tror jag. Det bästa med att äta tidigt middag är ju att man kan klämma in kvällsfika med te och god macka!

3 kommentarer:

Anonym sa...

usch klockan e 23:10 och jag har inte börjat packa blir väl som vanligt ett ihopslängt baggage :-) Ses om mindre än ett dygn wiiie

Anonym sa...

Ja herregud! Klart vi fixar tentan! Det är bara det att jag inte har skrivit salstenta på en evighet (känns det som, fast det var ju faktiskt i höstas) så jag har glömt bort hur man pluggar! Haha.. Ha det mysigt nu med din stora och din lilla vän!=) pusskram

Anonym sa...

Jag har lånat den där Banrbokens byggklossar nu som du lånade. Den är ju i princip som Epikanalys fast bättre om man har barn/ungdomsbok! Himla bra!