torsdag 16 oktober 2008

Sista salstentan


Jag klarade min tenta om demokrati i skolan. Det är en underbar känsla att lägga denna trevliga tenta bakom mig. Det var min sista tenta på AUO och antagligen den sista salstentan i min utbildning. Till våren vankas det bara hemtentor om ryktena stämmer. Jag hoppas att jag inte kommer förstöra min mina svit, utan några underkända eller kompletteringstentor under utbildningen. Det är nåt att berätta för barnbarnen! Tihi...
Ps. Hur verkligt är det att jag använder ordet tenta i 5 av 6 meningar? Jag verkar inte ha lärt mig att använda ett varierat språk utan för mycket upprepningar...

4 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS gumman!! f*n va gött... visste att du skulle fixa det, jag håler ju alltid på dig..kram kram

anna sa...

Grattis! Om vi har nån salstenta nästa termin vet jag inte, men visst är det sjukt att det snart är klart!

Anonym sa...

Grattis!!! Vad skönt, och jag är inte alls avundsjuk på att du gjort din sista salstenta ;) Ha det nu så himla skoj i New York!

Anonym sa...

Grattis Mia! Allt bra annars? Kramis