torsdag 9 oktober 2008

Snart fredag igen

Alltså, time flies. Det är helt sjukt! Kändes nyss som det var söndag och jag förberedde mig för veckan. Och nu är det hux flux fredag igen. Helgen är dock inte desto mindre välkommen... Jag planerar att ha fullt upp - med att vila. Så underbart! Min ålder har verkligen hunnit ifatt mig denna höst. Jag uppskattar tidiga kvällar, hemmamys, eftermiddagsvila, samkväm med min man... Men jag ska minsann live it up under resan, det lovar jag! Även om jag och Maria planerar att taktikvila då och då i New York. Vi gamlingar kommer ju inte orka med tempot annars :)

6 kommentarer:

Jennie sa...

Ja måste avra jobbigt att vara hela 25 år, själv e jag ganska nöjd med mina 24 än så länge

Anonym sa...

vila är för mesar, vi ska supa!

anna sa...

Haha jag börjar också bli kärring! Visst värdesätter man vila mycket mer nu än för 5 år sen :p

Anonym sa...

vi kan både taktikvila OCH supa såklart...kanske tom samtidigt ibland...:)

Anonym sa...

vi aker om 13 dagar!

Lindiz sa...

Men tant Mia då ;p