söndag 12 oktober 2008

Because I'm worth it

Henke jobbar konstant och idag var det återigen min tur att handla (för hans pengar men iaf...!). Det blev tre fulla påsar som jag kånkade hem på min Röda Fara (cykeln alltså). För att pigga upp mig lite (tror att det är PMS på G) så fick det idag följa med en Ben & Jerry hem. Dagens smak blev cookie dough. Det är officiellt min söndagslunch. Det är ju inget roligt att laga mat till sig själv ju... Borde väl försöka förtära något med mer substans innan jag beger mig till Maria för fika i eftermiddag.

4 kommentarer:

Lindiz sa...

Tror även Lindiz har PMS på G ;p

Jennie sa...

Jävla gött med glass

anna sa...

Go Ben & Jerry's! Jag har inte PMS på G förrän om en vecka eller två, men ibland behöver man glass, helt enkelt :)

Anonym sa...

vi måste testa några nya smaker när vi är i the big apple. förresten, har du en ipodladdare? till vägguttag alltså