lördag 4 oktober 2008

What to buy?

Härom dagen ringde det:

-HejdetärKarljagvillbjudaindigojaalltsådigohenkepåfikapålördagförjagfyllerårdåpålördagklockantio

Det var min 10-åriga kusin Kalle som ringde. Han hade nog övat in hela repliken för han andades inte en enda gång. Sedan ringde min faster upp igen och sa att det inte var klockan 10 utan klockan 15. Så i eftermiddag ska vi alltså på kalas. Men vad fan köper man till en 10-åring?! Min farmor fyller också år idag, så nu måste jag alltså bege mig ut och hitta t v å presenter... Yay!

Ikväll blir det antagligen utgång. Charlotte Pirelli ska uppträda på Ljungbys hetaste hak. Men jag har nog fullt upp med att hålla reda på Sophie, för mina 18-åriga elever ska visst lägga in en stöt :) Haha! Och den ene killen ville visst prata lite allvar med min pojkvän. Vi får väl se ;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

ja en liten 18-åring så här en lördag i början av oktober är precis vad jag vil ha mhahahahaha kram kram... ses i kväll

Jennie sa...

Åhhh gulleplutt Charlotte...I want 2 join....hur blir d med nästa helg gumman?

Lindiz sa...

Där ser man... sj är det ännu en söndag i Lindiz liv idag - hihi!

anna sa...

Haha ja du får hålla ordning på kidsen! :p Hur gick det med Charlotte då? :D Och vad köper man till en tioåring? Böcker röstar jag för ^^