tisdag 21 oktober 2008

NYC here we come

Äh, nu är jag trött på det här. Jag tror jag drar till New York i morgon. Jag, min resväska och min förkylning. Japp, det slog till igår. Näsan började rinna och nysningarna duggade tätt. Så nu sitter jag här med feber och funderar på vad som ska ner i resväskan. Väderrapporterna varierar från 22 till 10 grader, så det är en aningens svårt att veta vad som ska med. Hur som haver, skoj ska det bli! Fyra galna brudar i The Big Apple... Jag hoppas vi landar i Sverige om en vecka med många roliga minnen, resväskan full med shoppingfynd och fulla minneskort till kameran. Later...

5 kommentarer:

Anonym sa...

weeehooo!:)

anna sa...

Wiie! Missa för guds skull inte Century 21, en jättestor outlet (som visserligen inuti ser ut som ett DDR-varuhus!) där man verkligen kan fynda! Det ligger precis vid Ground Zero, så då kan man slå två flugor i en smäll om man ville dit också.. Ha en UNDERBAR tripp!!!!!!

Jennie sa...

Åhhhh baby... Ha det underbart roligt och inte för snuvigt!!! LÄngtar efter dig

Anonym sa...

ha sååå ljuvligt mijis!!

erika sa...

Ha det så kul! Jag är smått avundsjuk efter att ha sett Sex and the city-filmen (igen!) och drömt mig västerut.