söndag 17 augusti 2008

Även solen har sina fläckar

Festen i fredags var väldigt trevlig. Tyvärr skedde något under kvällens lopp (vad var det som gick fel??) som gjorde att jag stannade på förfesten istället för att gå med resten av gänget på stan. Men som jag sa: även solen har sina fläckar... Jag har iaf underbara vänner som tvättar mitt hår, ger mig popcorn och kex och som matar mig med yoggi. Älskar er mina fina flickor! Lördagskvällen förlöpte under mycket lugnare förhållanden. Gud vad härligt det är att vara nykter egentligen! Nu väntar sängen och imån kommer bilduppdatering... Over and out.

6 kommentarer:

Lindiz sa...

Jag var oxå ovanligt lugn i helgen? Sammanträffande :P Väntar på bilder.

Anonym sa...

jag har minsann sett bildbevis på när du snackade med ulrik i fredags!

Anonym sa...

jag vill ha bilder nu! jag har tråkigt för jag tentapluggar och behöver nåt som muntrar upp mig. ta det på ditt ansvar!

Anonym sa...

ja du, det kan som sagt hända även den bäste;) hur kunde det bli som det blev? :) men du var så söt när du intog en hel måltid liggandes i toastolen...å va lika glad för det!

anna sa...

Vilken skandalkvinna du har förvandlats till sen du flyttade från Götet! Herregud, du jobbar på ordentligt. Go Mia!

Jennie sa...

Jag vill oxå ha bilder !!!!!!!