fredag 22 augusti 2008

Sömnbehov

Igår somnade jag innan klockan 23. Jag var klarvaken vid 08.00 men somnade sedan om till 11. Det innebär att jag sovit i nästan 12 timmar. Då måste man varit trött, eller?! Nu är jag ledig ändå till måndag och det känns så jävla bra. Nästa vecka är det fyra dagarns jobb och sedan är sommarens tjänstgöring avklarad! Hepp!
Idag är planen följande:
- fika hos Sophie
- köpa blomma till pappsen
- städa
- äta mat med mina föräldrar för att fira pappa som fyller år imån
- kolla några avsnitt Six feet under
- njuta av att vara l e d i g

3 kommentarer:

Lindiz sa...

Vilken najsig dag :D

Jennie sa...

Underbart...men hörrö nu vill jag veta när ni tänker komma. Julia undrar så vem hennes tant Mia är

anna sa...

det låter som en väldigt bra plan, hoppas den blev det också!