fredag 1 augusti 2008

Läslus

Jag är fast. Flyga drake är en av de bästa böckerna jag läst på länge. På mycket länge. Man läser med ögon, hjärta, hjärna och mage! Vilka känslor den framkallar... Magknip, ångest, jag vill gråta över allt ont som finns i världen men samtidigt gråta glada tårar för att vackert som också existerar. Om ni inte läst den: GÖR DET!

Dagarna i Halmstad har varit mycket najs. Har shoppat, ätit glass och god mat. Solat och badat. Och läst! Imån är det hemfärd till lille Henke... Saknar faktiskt honom... pardon my silliness :)

4 kommentarer:

Jennie sa...

Klart du saknar honom...gör jag med ibland =)

Anonym sa...

har du sett filmen! den är delt underbar. kite runner. ladda ner nu! jag saknar också henke lite ibland :=)

anna sa...

Kul! Otto har också sträckläst Flyga Drake här så jag har skällt på honom, så den ska jag definitivt läsa!

Anonym sa...

låter ju som nåt intressant...få kanske bli en bok å bita tag i höstmökret..