söndag 10 augusti 2008

Lördagsmys och söndagsmys

Oj, det blev en riktig myshelg. Igår kväll korkade jag och Gem upp lite vin och smååt (massvis) framför en film. Och idag har jag myst i soffan mest hela dagen. Gud vad skönt med sådana helger ibland. Snart väntar matlagning (ikväll bjuder köket på pastarullar) och fortsatt mys i soffan. Det gäller att ladda upp inför nästa veckas Ljungbydagar... Dock ska vi inte köra lika hårt som förra året, då vi drack 6 kvällar i rad. Man är ju trots allt 1 år äldre...

5 kommentarer:

Jennie sa...

Jag e stolt över dig 5 kvällar i rad räcker =)

Lindiz sa...

Sj har jag festat som en äkta prinsessa hela helgen... får bli mys vecka för mig nu!

anna sa...

Haha jag är en sån kärring! Själva var vi så helylle det bara går igår och lagade mat, jag gjorde egen müsli och annat. Lord liksom!

Anonym sa...

Vin och film och mys är inte fel ibland, har med haft en myshelg :)

Anonym sa...

mys pys på dej!