fredag 29 augusti 2008

Sista dan

Nu är sista dagen med jobb avklarad! Lite vemodigt är det allt att säga hejdå till vissa pensionärer och till mina trevliga kollegor, men min rygg tackar inte nej till att slippa kroppsarbeta på ett tag. Jag har fått mycket beröm idag så det är bara att sträcka på (den onda) ryggen och känna mig stolt att jag jobbat på hela sommaren. Nu väntar två hellediga dagar då jag tänkt ställa in mig mentalt på att börja plugga igen. Man har ju inte använt hjärnan på det viset på hela sommaren så det kommer nog kännas lite knasigt på måndag när man ska börja tänka, resonera och reflektera igen. Jag har dock laddat upp med nya kollegieblock och Stabilo-pennor så jag är ett steg på vägen!

3 kommentarer:

anna sa...

Du är duktig du! :) Hoppas du får en underbar LEDIG helg!

Lindiz sa...

Tänkt på din och min sång under Jennies fest idag när jag hörde Runaway train - oh lord vad jag saknar dig ibland gumman. Kram!

Jennie sa...

Härligt gumman! Sträck på ryggen och var stolt. Dock e d ju fna sorgligt att säga hejdå till gamlingarna för tyvärr vet man ju inte om de är kvar nästa sommar