måndag 12 januari 2009

Träsmak

Jag skriver alltid för mycket. Nu sitter jag och försöker flytta runt och korta ner min text. Men det är svårt att bara kill your darlings liksom... Inte för att allt jag skrivit är speciellt bra, men tar man bort på ett ställe så saknas information på ett annat ställe. Nu har jag dock kommit igång lite och raderar hej vilt... Snart börjar det väl likna nåt. Längtar tills jag klickar iväg den här uppsatsen som förföljt mig i flera månader. Det är en väldigt skön känsla... som varar ända tills man får tillbaka den med en massa kommentarer om saker som ska ändras. Never ending story!

Jag vill ju hellre ligga och läsa, baka, umgås... Den här träsmaken tär på mig.

3 kommentarer:

Sophie sa...

tänk på fredagsfikan gumman, då går det kanske lite lättare... jag längtar iaf. kram

anna sa...

Jag vet hur det känns. Jag har klarat av opponering på min idag, och det är grymt skönt att kunna nästan släppa det! Snart kommer du kunna göra det också! När är deadline? :)

Anonym sa...

träsmak är inte skönt. ljuset i tunneln är ju nära...å då no more träsmak!