torsdag 22 januari 2009

Efter C kommer B eller?!

Idag hade vi introduktionsmöte om B-uppsatsen, då vi gick igenom disposition, Harvard- och Oxfordmodellen, att man måste ha ett syfte och andra intressanta saker. Eftersom jag precis avslutat mitt examensarbete känner jag att jag inte har speciellt mycket nytta av denna information. Det blir lite konstigt att skriva B-uppsats efter C-uppsats. Ett steg tillbaka liksom. Men jag hoppas att arbetet med denna lilla uppsats på 10 sidor går smidigt. Jag är inte rädd.

Angående inlägget nedan: Vad roligt att Sophie och Josse också tror att det är Continental! Alla tvivel suddas liksom ut när man ser den snorgula väggen och det trevliga spegelskåpet där jag och Sophie förvarade våra husdjur.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är väl en bit av kaka för dig`?

anna sa...

Haha ja tänk efter ordentligt nu så du får till den här B-uppsatsen! Du vet väl hur man källhänvisar? :p