söndag 18 januari 2009

Slutet nära

Imorgon ska jag fila på de sista ändringarna på uppsatsen, sedan mailar jag in den. Helt obeskrivligt skönt! Sedan väntar några dagars uppladdning innan ny kurs drar igång och opponering ska förberedas. Som den nörd jag är har jag redan inhandlat två nya kollegieblock, ett stort och ett litet Marimekkoblock. Det var sista gången man gjorde terminsshopping!

I övrigt har helgen bjudit på ljudbokslyssning, jobb på Cooee, middag hos svärföräldrarna, Alias, våfflor, städning och promenad. Ikväll ska jag bara mysa i soffan, kolla på På spåret (pensionärsvarning! Vart är vi på väg?!) och äta ost och kex. Mums...

4 kommentarer:

Anonym sa...

hihi..på spåret står oxå på mitt schema ikväll:)

Jennie sa...

Åh låter mums och mys!

anna sa...

Som de pensionärer jag och Otto är har vi förstås redan sett på spåret i lördags ;) Skönt att uppsatsen är klar! Hur kommer det sig att ni börjar senare med vårterminen? Vi börjar idag!

Sophie sa...

låter som om ni hade en riktigt mysig kväll igår