onsdag 28 januari 2009

Förlovningsfest

I lördags firade vi att jag och Henke blivit ringmärkta. Vi har dock inte fått våra ringar ännu så vi fuskade lite. Festen var väldigt lyckad. Både gammal och ung verkade gilla maten (som jag gjort med hjälp av Sophie, Maria, Britt o mamma) och att mingla med varandra. Vi fick supermycket fina blommor och presenter. Här kommer som vanligt en kavalkad av bilder:
Här har vi värdparet. (Den ena blekare än den andra. Man bör inte fotograferas så här års!)

Fixar med maten

Svärmor hade dukat så fintGästerna går loss på buffénMamma var fin i lilaMange var hungrigJag och brudarnaTjärlek :)Vi fick ett stooort paket. Men Zacke var liiite längre!Min farfar och Henkes morfar höll ett litet tal på slutet, och avslutade med "Ja må de leva". Haha... vad roliga de är!

3 kommentarer:

Jennie sa...

Men vad fick ni för gifts då?

Anonym sa...

ja det va ett kul avslut på festen! jag må de leva!

anna sa...

Vad najs!! Jag är nästan lite avundsjuk :) Vad var det i paketet då???? Du får ju inte lämna en sån cliffhanger! :D