onsdag 28 januari 2009

Stora ord

Opponeringen igår gick jättebra. Jag kände att jag var nöjd med min uppsats men man är ju alltid beredd på att få kommentarer om både stort och smått. Men min opponent hade inte mycket att invända mot. Och hon som var seminarieledare sa att min uppsats var det bästa examensarbete hon någonsin läst. Jag blev helt rörd... Det är stora ord för lilla mig. Både handledaren och examinatorn ville att jag skulle publicera min resultat. Om jag kan sammanfatta den på ungefär 3 sidor så skulle examinatorn försöka få in den i Svensklärarföreningens tidning. Det hade ju varit superkul! Dock måste jag försöka hitta lite tid någon dag att skriva ihop det. Det är mycket nu... Men nu har jag inte lektion förrän på måndag så nu hinner jag komma ikapp lite.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Riktigt bra jobbat... Vad skrev du om? Jag håller på att försöka hitta på något givande ämne att skriva om...svårt det där. Kramar

Jennie sa...

Oj herregud grattis som fan :-)
Du finns det möjlighet att vi kan komma ons-tors vecka 7? Kram

Jennie sa...

Oj herregud grattis som fan :-)
Du finns det möjlighet att vi kan komma ons-tors vecka 7? Kram

Jennie sa...

Kanon Rickard vet inte än om han skall med men jag bokar imorgon kram

Anonym sa...

Wow, va grym du är Mia! Grattis!

Sophie sa...

men gumman då MÅSTE vi fira... snälla säg att du hinne rmed en snabb fika på fredag... jag kan köpa med fika och komma upp bara jätte jätte nsabbt, jag lova. kram

Anonym sa...

grattis

Anonym sa...

gud va roligt!! gratulieren!!