fredag 22 februari 2008

Planering för basgruppsbesök

Fredag
Basgruppen anländer under eftermiddagen
Lots of catching up och god middag på kvällen

Lördag
God frulle (kanske kan vi knåpa ihop scones?!)
Guidad tur i city, eventuellt i kombination med fika på innefiket Roddys
Guidad biltur i Ljungby och Lagan (med sevärdheter som Mias föräldrahem, Patten i Lagan, Casa de Åberg, skog, landsväg...)
Pizza, schlager, medolifestival, sprit (saft för dig Jennie!), Alias, quickstep och pubrunda på kvällen med inbjudna gäster såsom Sophie (aka Ratten), Maria (aka Röven) och Gemma (aka Sir Gemsalot)

Söndag
Bakisfrukost (som jag föreslår att Jennie är chef över)
Summering och utvärdering av helgen
Tankning av fordon

PACKLISTA
- lakan och påslakan
- badhandduk om ni vill duscha
- en stor påse glatt humör
- min post (detta gäller endast Jennie)
- några ombyten underkläder (man ska byta varje dag!)
- en snabbresumé över era liv den senaste månaden
- pyjamas (vi ska ju mysa också)
- anteckningar från Chrrrristinas föreläsningar (så att vi kan gå igenom alla roliga uttal)
- en bild på Andreas Nordin
- kamera
- ultraljudsbilder (detta gäller också Jennie, men om ni andra har några sådana så är det såklart fritt fram)

3 kommentarer:

Lindiz sa...

Det kommer ju att bli toppen... men måste jag verkligen ha med underkläder? Så mkt lättare att flasha utan :-P

Jennie sa...

Hej Mia...ja det skall bli så roligt. Blir ju så attans gråtmild så här så nu när jag tänker på dig kommer några tårar. Det är verkligen sjukt tomt utan dig. Hmm jag chef över bakisfrullen...tja lite scones går väl alltid ner? ANnars e jag sjuuuukt nervös inför UL imorgon...skickar ett sms när jag vart där...maj gadd t's really true I'm having a baby *sobbing*

anna sa...

Jag kan fixa scones, no problemos! En liten fråga bara, får man ta med vanliga kläder också, eller är det bara underkläder man får byta? :p Ultraljudsbilder kan jag inte heller ta med några, men jag har ju min såpa till liv. Problemet är bara att det kommer ta mer än en helg att gå igenom all skit! *asg* Fan vad jag längtarrrrrr!!!