söndag 17 februari 2008

Live blogging

Så här ser jag ut precis exakt nu... Min lugg är såååå lång. Måste klippa mig snarast. Mina toppar är likna kluvna som jag ibland är inför valet av verbpartikel kontra prepositionsobjekt. Denna helgen går verkligen i matens tecken. Har bara ätit och tryckt i mig mest hela tiden, och söndagen är inget undantag. Om en stund vankas det lax med klassiska tillbehör för att fira Henkes morfar (Boy, ni vet!) och i eftermiddag har jag fika-date med mina flickor. Mums mums...


4 kommentarer:

Jennie sa...

Haha, du ser ännu blondare ut?!?

Lindiz sa...

Ja, du ser verkligen blond ut gumman...

Anonym sa...

ja jag är ännu blondare nu... lekte lite med slingor förra veckan... haha

anna sa...

go partikelverb!! Hundra gånger coolare än prepositionsobjekt för fasen!