söndag 3 februari 2008

Måsten och borden

Måste plugga idag. Har verkligen legat på latsidan de senaste veckorna. Borde fixa med all tvätt som dräller hemma. Borde även fixa i ordning vårt förråd och bära ner saker som ej ska användas på ett tag. Måste duscha. Borde köpa slingor och fräscha upp mitt tråkiga vinterhår lite. Borde även boka klipptid. Måste städa lite och organisera alla skolpapper. Borde läsa ikapp det jag ej hunnit med hittills. Måste laga mat att ha med till skolan imån. Borde lära mig att skriva fullständiga meningar med subjekt först i meningen. Måste sluta nörda mig med alla grammatikgrejer.

3 kommentarer:

Lindiz sa...

Jag hatar måsten - usch!

Jennie sa...

Fan jag måste oxå tvätta - nu e underkläderna - de sköna som inte klämmer på lillis slut usch

anna sa...

Nej nörda på! Alla andra måsten brukar snällt ligga och vänta tills man tar tag i dem ;) Fy fasen vad jag saknade dig i skolan idag!