måndag 25 februari 2008

Min helg

Städa, torka, diska, plocka, feja, dammsuga, våttorka, packa upp, lägga in, sortera...

Men ändå har det varit en bra helg. Nu känns det verkligen som att det är på väg mot inflytt! Imån och på tisdag ska det målas och på onsdag kan vi nog sova där första natten. Behöver jag säga att jag lääääängtar?!

På fredag är det grammatiktenta för mig, så den närmaste veckan kommer jag verkligen ha fullt upp varje dag med plugg och lägenhetsbestyr. Det känns både jobbigt och kul. Jag vill ju klara av tentan och samtidigt se till att allt är klart till fredag när mina tre göteborgska damer kommer och hälsar på! Wiiiii

3 kommentarer:

Jennie sa...

Jaaaaaa, snart kommer vi skall oxå börja plugga och opponera på en doktorsavhandling i veckan och köpa spjälsäng puss

anna sa...

Darling du kommer naturligtvis knäcka på grammatiktentan, och vi kommer ner (upp) och firar att den är avklarad på fredag!! Gud vad mysigt att ni kan flytta in nu! :)

Lindiz sa...

Mina krav är ju inte så stora... eller snarare jag är inte heller så stor? Liten har jag ju alltid varit... men det var länge sedan jag var så här smal - heroin chic småland here i come :-P