torsdag 6 augusti 2009

Min semester

Jag kom på att jag glömt att lägga upp bilder från mina två semesterveckor. Jag har hunnit med en tripp till Halmstad och Båstad, umgänge med vänner och familj, läsning och fika. Förslövs kyrka
Malens havsbad

Perfekt picnicställe


Lunch på BK med mamma Alexander ville inte komma in i trädgården. Jag tror han var rädd att vi skulle ta hans godis. Det kändes säkrare att sätta sig ute på gatan med sin godispåse... Lasersvärd - sommarens bästa present ... som passar både gammal och ung Efter Halmstadstrippen drog vi ihop lite vänner för en ost- och vinkväll i huset i MjälenHela gänget

3 kommentarer:

Emelie sa...

Jag tror du har missat en grej faktiskt! Malens havsbad är ju ett utomhuspoolområde bredvid havet...

Jennie sa...

Så fina bilder hörni! Miss u loads babes...

maria sa...

tjusigt! gött me semester!