tisdag 11 augusti 2009

Dag 2

Idag är jag inte lika slut som jag var igår kväll. Visst har jag fyllt huvudet med en massa information, men hann även med en trevlig gratislunch på Evedal med alla nyanställda och rektorerna. Kaffet intog vi i solen. Väldigt trevligt måste jag säga! Vi har blivit väl omhändertagna och man känner sig välkommen och inte dum om man frågar en massa saker. Alla kollegor frågar mig hela tiden hur det känns. Imorgon är det dags för den första personalfesten! Inte illa pinkat! Tyvärr går det inga nattbussar så jag ska köra bil och således blir det inte 100% partymia, men det ska bli kul ändå! Temat är country och det uppskattas om man är utklädd, men jag tror inte jag har nåt passande hemma så jag får väl vara helt vanlig istället. Förra året hade de Hollywood-fest och chefsrektorn var Darth Vader. Det är respekt!

Bengt?

2 kommentarer:

Emelie sa...

Härligt att du är igång på RIKTIGT nu! Och BRA att de är snälla mot dig! Det är så det ska vara=) Lycka till framöver här nu! Vi får hålla oss uppdaterade om varandra när vi får tid över (för tiden är ju något som minst sagt rinner iväg fort som ......). kramhej

Jennie sa...

Respect! Jag e så sjukt nyfiken på vad du gör om dagarna slå en pling när du får tid över puss