torsdag 9 april 2009

Torsdagsbestyr


Just nu är jag supermätt efter en mysig balkongfika hos Maria. Ikväll väntar torsk till middag och ompyssling av min sjuke man... Jag överraskade honom nyss med påskäggsjakt. Han har tuggat konstant sedan han hittade ägget, så det var nog ett bra dag för att pigga upp sjuklingen! Idag firar man väl in påskhelgen så smått? Det blir dock inte så mycket firande för mig i år. Kommer sitta en del med tentan och päronen mina har lämnat mig för att åka till stugan i Halmstad. Men på lördag blir det påskpartaj i goda vänners lag. Kul kul cykelhjul!

3 kommentarer:

maria sa...

påskpartaj ska bli kulkul!!

Jennie sa...

mmm påskpartaj är aldirg fel speciellt inte med lite eggnog eller hur det nu stavas :-)

Anonym sa...

Party party på lördag. ses vi på Terassa eller? Glad påsk fan! Föresten fika på roddys på söndag eller måndag?