söndag 19 april 2009

Hata hata

Det finns inget som jag hatar mer just nu än offentligajobb.se

Grrrrrrrrrr... Har suttit hela dan och pillat med CV och personligt brev för att kunna skicka in via offentligajobb.se. Sista ansökningsdag är imorgon. Återigen matar jag in all info och allt försvinner och jag loggas ut... Jag blir helt gaaaaaaaaalen! Jag måste försöka få tag på rektorn imån för att kolla om det är okej om jag mailar in det direkt till honom istället. Jag hoppas att jag kan sova av mig lite av ilskan så att jag inte tar ut det på honom imån, för att de är så dumma i huvudet som vill att alla ansökningar ska gå genom den där jäääävla sidan.

I övrigt är allt bra med mig. Haha. Har precis kollat på Söndagsparty med Filip och Fredrik. Lite skakigt första program va?!

5 kommentarer:

Jennie sa...

ja väldigt skakigt första program jag vet inte rkitgt om du gör sig bra live

Anonym sa...

Undra om den skolan får några ansökningar, med en sån kass sida... Jag är glad att jag slipper söka jobb än på ett tag..

Emelie sa...

Varför måste du nödvändigtvis skicka genom offentligajobb.se då? Kan du inte skicka via arbetsförmedlingens hemsida?

Karin J sa...

Hej Mia!

Jag håller med dig, den där sidan är trög. Har varit likadant för mig när jag sökt jobb. Lycka till iallafall. Kram

maria sa...

tack för god fika å trevligt balkonghäng :)