tisdag 14 april 2009

Jag väntar på Godot

Precis som Vladimir och Estragon väntar på Godot, så väntar jag på att jag ska komma på en bra avslutning till min analys av livsupplevelsen och världsbilden i Beckets drama. Man får ju lätt en writer's block i slutet av en dag framför datorn. Jag tror jag låter det ligga tills imån. Nu har jag dragit igång stora projekt i form av banankaksbakning, rensning av frysen, marinering av kött och lite annat fix. Ikväll blir det mumsmumsmat här hemma: fläskfilé, potatisgratäng, smörstekta grönsaker. Lite Desperate till det och kvällen är gjord!

4 kommentarer:

maria sa...

mums!

anna sa...

Yum! Du får komma hit och fixa lite slutkläm på min dag också! Den består av skola och jobb, vilket faktiskt är lagom underhållande :p

Jennie sa...

kommer den då? slutklämmen vill säga

Sophie sa...

haha, jag gjorde också banankaka igår..
hur går det annars med skrivandet??