torsdag 16 april 2009

Dagens hatobjekt


är dagens stora hatobjekt. Igår började jag mata in information till ett CV som man skapar online. Idag när jag skulle logga in igen för att göra klart det sista, så tog det för det första ungefär 1354 försök innan jag kunde logga in (det står att lösenordet är del MEN DET ÄR DET IIIINTE) och för det andra så var CV:t som jag skapade igår PUTS VÄCK. Jag har nu fått en vredesutbrott här hemma, lipat (PMS) och avreagerat mig på torktumlaren och kökbordet. Så nu är jag svart under ögonen och har ont i handen. Tack offentligapissjobb.se

4 kommentarer:

Jennie sa...

Usch jobbigt med sånt hatar datorer överhuvudtaget :-) Japp fick messet skitbra!!! Hälsa henkis

maria sa...

vilket jävla hie!!

anna sa...

Usch! Med PMS blir det dessutom värre. Kände en släng själv igår. Kunde inte somna, var allmänt irriterad och rastlös. Gah! Vi borde bli erbjudna jobb, inte behöva hålla på och söka dem :p

Emelie sa...

I AM DONE! Tjooooooo! Så nu kan jag bolla idéer med dig om det är några ? du har kvar:) pusskram