lördag 6 december 2008

Lugn lördagmorgon


Idag var det sovmorgon big tajm! Och efter det var det långfrukost big tajm! Och nu har jag suttit framför burken alldeles för länge... En skön start på lördagen med andra ord. Ska kasta mig in i duschen nu, fixa och trixa lite. Sedan ska jag ge mig ut och inhandla lite varor och lura med mig Henke in i köket för att göra K N Ä C K! Dessa små sockerbomber är nog det godaste på julen, förutom lussekatter.

Ikväll blir det 25-årskalas för Maria, Anna och Annelis. Trefligt! Men VAD ska man ha på sig?

3 kommentarer:

Anonym sa...

du kan väl välja en av dina 100 klänningar!

Anonym sa...

tjena...ja jag tror jag kan på måndag för jag antar att det lutar åt eftermiddagen eller? Ha så kul på kalaset jag skall hem till dj johan :-)

anna sa...

Hoppas det var trefligt! Knäck är kul, framför allt i såna där tjusiga stjärniga formar! :)