tisdag 9 december 2008

I love GBG

Igår spenderade jag dagen i Göteborg. Det är en så härlig känsla när man kommer på E6an och staden börjar växa fram. Känns alltid som att komma hem :) Körde powershopping med in-handla-ut-systemet, för att hinna med så många julklappar som möjligt så att jag kunde åka hem till min Jennie. Vi fikade, snackade skit och gullade med Jullan. Hon börjar bli stor nu den där lilla skruttisen. Inte så lillis längre...

Efter några dagars ledigt är det dags att ta tag i den där kära uppsatsen igen. Ska publicera min text under morgondagen så att jag kan få feedback på den på nästa veckas seminarium, så det är en del att stå i idag. Men analys ur genusperspektiv är ju väldans spännande ;)

3 kommentarer:

Jennie sa...

Så otroligt söta ni är i mammas gamla klänning :-) Tack för fikat igår alltid lika mysigt nu spanar jag på resor till värnamo...vilka datum skulle vara bra för er? vi e borta 23-25 januari...är helst inte borta under lördagar för då e d babysim hihi kramis

Anonym sa...

sååå söt hon e lilla julia! vill oxå träffa denna lilla tös!

anna sa...

Vilka sötnosar! Hoppas det går bra med uppsatsen! Jag är INTE klar än... :D