torsdag 11 december 2008

Avvänjning

Jag behöver genast komma i kontakt med någon som sysslar med avvänjning av snoozning. Jag har trillat dit big tajm... Kanske kan höra med min behandlingpedagog till vän. Dagen går ju liksom ganska fort när man snoozar ett par, fem, tio gånger varje morgon. Men idag har jag spenderat många timmar på min röv, sittandes framför datorn. Redigerar text, läser litteratur, funderar... Ringde även studievägledningen eftersom de lyckats fucka med min antagning tre av tre möjliga terminer sedan jag flyttade till Växjö Uni. Helt jävla otroligt! Men det skulle nog lösa sig trodde de... De får skriva in mig en gång till på vårens litteraturkurs eftersom jag lyckats bli struken av någon outgrundlig anledning (ie. att de skrivit fel i min antagning: L O S E R S !).

Puss

8 kommentarer:

Anonym sa...

Äh gör som jag sov till du vaknar istället haha

anna sa...

Jag behöver också en kurs i att bli pigg på vardagsmorgnar. På helgerna går det hur bra som helst, men det är fruktansvärt på vardagarna! Och det känns som om jag har konstant sömnbrist när jag inte får sova tillräckligt många timmar. Såhär på eftermiddagarna är jag helt slut!

Så du är inte ensam...

Anonym sa...

vi kanske kan gå ihop på avvänjning? jag har ökat upp nu så jag snoozar 55 min när jag börja tidigt....å jag kommer nog snart öka på ännu mer...

lifes like kung fu sa...

I´m adicted to snoozning. . .
Ses imorgon : )

Sophie sa...

hmm... ja jag skulle kunna försöka hjälpa er hela bunten, kanske skulle kunna ha något forum på internet där vi skulle kunna diskutera detta mer... jag återkommer :)

Anonym sa...

Vad är det för litteratur du ska läsa till våren? Kanske vore något för mig.. Studievägledarna har lyckats strula till det rejält för mig också! Har lurat i mig att en kurs startar som inte startar. Så nu är jag väl så illa tvungen att hoppa på något jag inte är så motiverad till! Känns ju BRA.

Anonym sa...

Får du läsa den kursen inom svenskan då eller hur fungerar det? Har du läst b-kursen i litteratur? Jag vet inte vad jag kommer få läsa nu, antagligen litteratur b-kursen.. Fattar inte att de lyckas klanta sig så hela tiden de där studievägledarna! De får fan betalt för att ordna saker åt oss men ingenting funkar..

Anonym sa...

Men jaha!! Då kanske vi läser samma då. Ska kolla upp detta i veckan eller efter jul beroende på när Daniel Bergman behagar att mejla mig.. Men det vore ju kul om vi läser samma kurs!