måndag 25 maj 2009

Sommar och sol

Jag pluggar på balkongen! Inte helt fel...

4 kommentarer:

anna sa...

Jag vill också ha en balkong! Jag behöver inte ens plugga på den om jag kunde få en ;)

Jennie sa...

och vi har kort tajt kjol och vi vill ha dig....

Sophie sa...

tack för igår, för fika på balkongen var inte heller fel :)

Emelie sa...

Sitter du på balkongen idag också? Själv är jag dålig på att koncentrera mig utomhus! Blir att jag bländas av vita papper i solen och blir trött av värmen. Fast å andra sidan blir jag trött här hemma också! Sov nyss 40 minuter... INTE BRA! Jag är helt död sen helgen eller också är jag psykiskt slut och att det tar ut sig i att jag behöver sömn. Skitbra så här inför sista jävla tentan..... som vi får se hur det går med imorgon! Jag vet ju vilka böcker och dikter jag INTE vill ha frågor på! pusskram