måndag 11 maj 2009

Good news

Jag har fått två glada nyheter! Jag klarade hemtentan som vi hade för några veckor sedan och det var inte långt ifrån VG. Det är alltid skönt när man känner att man inte är på gränsen. Och jag fick precis mail från handledaren till min b-uppsats och det var jättelite hon hade att anmärka på. Så den är i stort sett klar! Saker och ting börjar falla på plats... Så nu får jag njuta några dagar tack vare att jag körde så hårt förra veckan. Nästa lektion är på torsdag så det är för en gångs skull inte panik med läsningen.

5 kommentarer:

Jennie sa...

Åh vad skönt vännen grattis till allt!!!

Emelie sa...

RESPEKT till dig också eftersom du håller dig ständigt uppdaterad på litteraturen! Det är inget jag har gjort denna delkurs (heller) men jag ska försöka läsa ikapp det jag kan i veckan! JOBBA JOBBA för min del alltså medan du tar det lugnt!

Sophie sa...

Grattis gumman!! va skönt att det gick så bra för dig, inte för att jag någon gång tvivlade... vi får prata ihop oss om det blir något på torsdag också. ha det gott. kram kram

maria sa...

härligt!! å perfekt väder att hinna ta det lite lungt i me :)

anna sa...

Wiie!!!