torsdag 21 maj 2009

Ingen röd dag här inte

Jag funderar på vita pelargoner till balkongen... Det är tjusigt.

Fint väder och röd dag. Men jag pluggar. Jag är inte speciellt sugen på att plugga till denna sista tentamen. Men det hade ju varit extremt tråkigt att snubbla på mållinjen, så det är bara att bita ihop och köra ända in i kaklet så att säga... Dagen började iaf mycket trefligt, med en förmiddagsfika med Josse, S och M. Och jag planerar att avsluta dagen på ett trevlig vis också, så det här med plugget är bara en tråkig parantes.

Later...

2 kommentarer:

maria sa...

vita pelargoner är tjusiga! å plugg låter inge höjdare i detta väder... man vill ju hellre njuta av den sköna väderleken :)

Jennie sa...

Hihihi...pelargonier då tänker jag på min lågstadielärare som jämt pratade om sina jävla blommor. Hälsa tjejerna där hemma...puss å kram