tisdag 19 maj 2009

Läsning, dagens tips och kalla fötter

Jaha, då har jag läst allt till morgondagens lektion - min sista! Funderar på om jag ska ta tag i lite läsning av det jag inte hunnit i denna kursen, nämligen Livets ax och Juloratoriet. Vi får se hur mycket jag hinner...

Dagens tips får bli att inte spruta Zonnic Spray (munspray mot nikotinsug) i ögat. Det gjorde Henke igår och enligt en säker källa var det inte skönt. Det var den värsta smärta han varit med om. Men med lite sköljning med både vatten och linsvätska så lade sig smärtan lite. Jag undrade först vad fan människan höll på med, när han ramlade i en skrikande hög på golvet. Efter att faran var över upptäckte vi att balkongdörren var öppen och att grannarna satt ute och solade. De undrade nog varför vi misshandlar varandra :)

PS. Jag fryser om fötterna. Varför kan det inte vara sommar paw rikhtight nu?!

4 kommentarer:

maria sa...

oj sista lektionen! coolt:)
Å tack för tipset, ska undvika å spraya sånt i ögonen...låter inte så skönt :)

anna sa...

Jag som precis köpt hem lite spray och skulle partaja lite ikväll! :p

Jennie sa...

Oj oj oj vad fräckt med sista lektionen. Man skall inte spreja ngt i ögonen på ngt :-)

Andess sa...

Man kan inte lämna Henke ensam sådär, det var oansvarigt av dig Mia.