fredag 29 maj 2009

Fortbildning

Nu när studierna börjar lida mot sitt slut kan jag unna mig att läsa en bok som jag själv får välja. Just nu läser jag Capotes Breakfast at Tiffany's, en bok som länge stått på min Att läsa-lista. Igår satt jag och tittade igenom en massa gammal kurslitteraur och insåg att man har en del riktigt bra och intressanta böcker som man under kurserna inte riktigt haft tid att läsa. Jag ska försöka läsa igenom en del för att boosta mina kunskaper lite och inspirera mig inför hösten.

För övrigt väntar jag på att jag ska få den uppsatsen jag ska opponera på, så att jag kan börja jobba med det. Författaren till den är dock en av The Smartasses i klassen så det blir nog inte så mycket att anmärka på. Skönt!

3 kommentarer:

Emelie sa...

Ja det ska bli kul att se om han är så smart som han utger sig för att vara tycker jag!=)

Jenniepennie sa...

Haha du lär väl hitta ngt att kommentera på???

anna sa...

Bra idé! Man borde plocka fram och läsa all skönlitteratur man inte hann med... Jag har fortfarande några i bokhyllan, eller jag menar alla papperspåsar med böcker, som ligger och gottar till sig!