fredag 21 maj 2010

HELG

Åter en vecka har förflutit... Tiden går fort när man har roligt. Nu går tiden åt till att börja summera, planera det sista samt att vänta på att blivande arbetsgivare ska ringa. Har sökt ett jobb här i Ljungby som jag v e r k l i g e n vill ha, men telefonen har varit tyst än så länge. Håll tummarna! Helgen blir ganska lugn tror jag. Ska träffa lite vänner och mina föräldrar och hoppas på att det blir fint väder så att man kan säga hejdå till sin bleka hy. Håll tummarna för det också!

4 kommentarer:

Jennie sa...

Åh jag håller tummarna för dig gumman

Angel sa...

Hej Mia! Har inte hört mer än att det har varit många sökande till tjänsterna. Frågar iofs inte så mycket heller. Det går som det går! Det man funderar lite på är ju om det finns många lärare som har samma behörighet som en själv men som går före på grund av LAS. Men som sagt, man kan inte göra annat än att hoppas att det blir bra, hur det än blir! har du hört något från någon annan arbetsgivare? Håller tummar och tår för oss båda!

sophie sa...

Hej guman! vad sa de när du ringde idag?? jag har hållt tummarna hela dagen. puss på dig

Angel sa...

Japp. Känns trist det här att inte höra något. Gissar nu efter lite efterforskningar att min tjänst kommer att gå till annan sökande på grund av förtur genom LAS. Men, men... vi får väl se när det är klart. Jag har heller inte hört något från någon annan arbetsgivare än så länge. Segt värre!