tisdag 26 januari 2010

Snörvel, host, usch

Igår började förkylningen komma smygande och blev värre framåt kvällen och natten. Någonstans mellan 3 och 4 inatt bestämde jag mig att det inte är en så bra idé att gå upp vid 5 och åka till jobbet. Jag brukar alltid jobba mig igenom förkylning, feber och hosta men tog ett moget beslut att det antagligen bara blir värre om jag pressar mig till jobbet. Så idag har jag lufsat runt här hemma och haft det tråkigt: ätit, druckit te, honungsvatten, blåbärsdryck, vilat, läst och kollat på SATC. Usch vad seg man blir av att bara gå runt här hemma. Och sedan blir man stressad för allt som missas på jobbet. Veckoplanering går åt fanders så man har att göra när man kommer tillbaka. Jag ska försöka jobba i morgon även om jag fortfarande känner mig ganska seg. Lot's to do at work. Det är snart helg igen så jag får vila då! Host, snörvel...

2 kommentarer:

sophie sa...

hur mår du idag gumman?

Jennie sa...

Men ud måste ta hand om dig vännen