söndag 6 september 2009

Perfekt helg

Helgen blir bara mer och mer värdefull när man jobbar. Fredagen spenderades med min man, god mat och en film. Somnade sittandes i soffan, så kvällen blev inte så lång. Gårdagskvällen spenderades med kära vänner, pizza, Rock Band och massa prat och skratt. Hade superkul! Idag har jag varit ute i solen och hälsat på Sophie och Jon på deras lilla kolonilott. Det har verkligen varit en underbar höstdag idag så man får passa på att samla lite solstrålar. Nu väntar lite rättningsarbete innan det är dags för tillagning av köttfärslimpa. Guuud vad gott det ska bli!

4 kommentarer:

maria sa...

trevligt igår...få vi göra fler gånger i höst :)

anna sa...

Det var nästan konstigt att ha en helt ledig helg för mig också, det brukar alltid innebära jobb på nåt sätt! Hur känns det med kidsen nu? Börjar det kännas stabilt?

sophie sa...

hej gumman! och tack för både lördagskväll samt till på kolonin. blev köttfärslimpan fin sen?? ha det gott. kram

Jenniepennie sa...

Jag vill oxå spela ROCKBAND! När får jag det?