måndag 21 september 2009

Hatar TELIA



Det var bättre förr. Dessa ord har jag yttrat mången gång den senaste tiden. Vad är det för fel på ett helt vanligt jävla telefonjack? Modern teknik är dålig teknik. Vi har bredbandstelefoni här hemma. High tech, modernt, fräsigt. Och icke fungerande. Nu sitter jag IGEN i telefonkö till Telia. Vad är problemet? Stackars den lilla människan som råkar få mitt samtal. Mia är irriterad. Hur svårt kan det vara liksom? Telefoni... Det har ju funnits sedan urminnes tider. Eller njae, inte riktigt. Hur ofta har man problem om man har ett vanligt jack liksom? Grr... Om det inte funkar denna gången kan de ta sitt jävla abonnemang och köra upp det någonstans. Hej hopp!

3 kommentarer:

sophie sa...

Jag känner att jag också börja få ett hat mot telia... det smittar. Men viktigare, hur gick det??

maria sa...

ett helt vanligt jack ju! hur svårt kan det va??

Jennie sa...

Ja på dem bara gumman