torsdag 26 augusti 2010

Jobbar häcken av mig...


Jisses vad mycket det är att göra på jobbet. Man har konstant andan i halsen och 5790 lösa trådar. Men i övrigt är det bra. Tänk vad bra man blir på att multi-taska. Kidsen i min mentorsklass verkar vara ett härligt gäng. De flesta är gulliga och trevliga och några stycken verkar ganska pratiga, men jag ska inte döma ut dem direkt - utan bara placera dem längst fram i klassrummet så att jag kan hålla koll på dem. Moahahaa... I morgon är det dags för första lektionen i engelska A. Jag ska vara ganska snäll första lektionen, men sedan kör vi hårt. Vänlig men bestämd, det är mitt måtto.

Nu ser jag fram emot höstens första fredagsmys. Idag inhandlade jag tacos, läsk o lite annat gott så i morgon när jag kommer från jobbet är det bara att gå direkt in i mys-mode. Längtar...

1 kommentar:

maria sa...

tacos + fredag =höstmys :)