torsdag 4 augusti 2011

Sommarmorgon



Besök på BVC redan 8.30, vilket numera är tidigt i vår familj. Lilltjejen gillar att somna om på morgonen och förmiddagen och ibland (läs: för det mesta) ligger vi alla tre till 10-tiden. Men idag fick jag släpa mig upp för att ta en dusch och sedan väcka lilla älsklingen. Det var bara små springor som kikade på mig och jag förstod att hon undrade vad fasiken som pågick. Varför väcker du mig nu mamma? Besöket på BVC gick bra och hon somnade så gott i vagnen efteråt. Vi gick en runda och köpte frallor och mamman och pappan fick äta frukost på balkongen i lugn och ro. Hon sover fortfarande, men jag börjar höra små knorranden så det är nog snart dags att vakna! Det verkar bli ännu en härlig sommardag så vi packar nog in oss i bilen och åker mot sjön :)

2 kommentarer:

Maria sa...

söta tjejer! härligt att hon diggar sovmorgon :)

Jennie sa...

Åhhhhh det låter underbart! Jag måste få hinna se er en gång till innan jag skall få hem Kittys kompis