fredag 18 mars 2011

FREDAG!

Å vilken härlig känsla man har i kroppen när man kommer hem efter jobbet på en fredag! Det bästa är ju när man har hela helgen framför sig... Jag har precis avnjutit en timmes massage, vilket var helt underbart. Min lilla rygg är fortfarande inte på topp men mår i alla fall lite bättre efter lite knådande. Man borde verkligen bli bättre på att unna sig sådana behandlingar! Jag har bara gått på massage ett fåtal gånger tidigare i mitt liv men känner nu att det definitivt är värt pengarna. Hellre en uppmjukad rygg än en ny topp (fast helst båda två om jag får välja!)... Bokade in en ny tid om fyra veckor. Vi får se hur det går då att ligga på mage :)

Det växer ju så det knakar nu känns det som. Det är väldigt mysigt men samtidigt lite konstigt att inte riktigt nå när man ska sätta på sig strumpor och skor eller hämta något lite snabbt och lätt från golvet. Min hjärna har inte riktigt fattat att jag har en annan omkrets än tidigare och det är inte ovanligt att jag öppnar dörrar på magen, eller som härom veckan då jag knockade min kollega i ryggen när jag skulle smyga förbi och sätta mig bredvid honom :) Hihi...

Nu inväntar jag mannen i mitt liv. Vi tänkte åka och handla lite inför helgens (förhoppningsvis) goda matlagning så att vi bara kan njuta resten av tiden!

PÖSS på er!

1 kommentar:

sophie sa...

ah vad harligt det later. Jag langtar efter att fa peta och klappa lite pa magen nu. Jag kommer snart sa va redo :)