tisdag 15 februari 2011

Ingen bra dag...

Hade andan i halsen redan på morgonkvisten. Stressen ledde till en otroligt kort stubin, vilket mina elever fick lida av (såklart inte helt omotiverat!) och ett konstant springande, fixande och förberedande inför morgondagens heldagsmaraton med utvecklingssamtal. Har inte kunnat ha den framförhållning jag hade önskat, vilket ledde till en ljuvlig känsla av panik. Men på något sätt hann jag klart det jag hade tänkt... Men priset blev en otroligt trött, gnällig och slutkörd Mia. Med en rygg som protesterat hela dagen. H hade också en jobbig dag på jobbet, vilket ledde till att vi bestämde att vi pratar i morgon istället. Idag orkar vi inte helt enkelt... Så kan det bli ibland. Nu ska jag ta en låååång dusch och sedan gå och lägga mig på spikmattan ett tag. Sov gott!

Inga kommentarer: