måndag 7 februari 2011

Grå måndag

Jag började veckan med ett besök hos barnmorskan där det vankades blodprov, mätning av mage och lyssning på hjärtljud. Allt såg bra ut förutom mitt järnvärde så nu är det dags att tänka extra på kosten. Har köpt järntabletter på Apoteket som jag hoppas hjälper och så ska vi handla hem massvis med ägg, broccoli, spenat, bär mm. Kanske inte så konstigt att jag varit lite extra trött på sistone, med tanke på att den där lilla/lille tar 1/3 av det järnet jag får i mig... Rackare.

Nu är det snart dags för kvällsmat som idag består av gårdagens lasagne. Sedan blir det liggande position resten av kvällen. Min rygg tar kål på mig.

Tjingeling!

1 kommentar:

Jennie sa...

Hej gumsan! Vad gör ni nästa helg 18/19? Funderar på att frösöka ses...puss stackars lilla rygg